بهترین کرم لیفت کننده و سفت کننده پوست صورت کدام است؟!

بدون دیدگاه

بهترین کرم لیفت کننده و سفت کننده پوست صورت کدام است؟! اگرچه پیری یک فرآیند طبیعی است، اما سال‌هاست که آزمایشگاه‌های بهداشتی و آرایشی در سرتاسر جهان به دنبال راهی برای حذف آثار افزایش سن از روی پوست و کمک به جوان‌سازی آن هستند. در پاسخ به این نیاز، انواع محصولات جوان کننده پوست مانند سرم و کرم ضد چروک در بازار عرضه شده است. پیری پوست چیزی نیست که کسی دوستش داشته باشد. درست است که خطوط ریز و ضخیم روی صورت حکایت از تجربه ها و تلخی و شیرینی ها می دهد، اما اگر راهی برای جلوگیری از تشکیل آنها یا ناپدید شدن آنها وجود دارد، چرا که نه؟

برای چه باید از کرم سفت کننده پوست صورت استفاده کنیم؟

یکی از اصلی ترین و ترندترین مسائل مهم در دنیای امروزی سلامت و زیبایی پوست و بدن است. متخصصان و پزشکان زیادی در دنیا تلاش می کنند تا بهترین کرم ضد چروک خارجی با ترکیبات و محصولات را برای رسیدن به این هدف طراحی و تولید کنند. البته مسئله زیبایی و سلامتی پوست مختص جنسیت خاصی نیست اما خانم ها به این موضوع بیشتر توجه می کنند.

در هر صورت عوامل مختلفی سبب آسیب دیدن پوست و ایجاد صدمات جبران ناپذیر به پوست می شود. عواملی مانند افزایش سن، تابش اشعه های مضر خورشید، تغذیه نادرست، سیگار کشیدن، استفاده از لوازم میکاپ بدون کیفیت و ... سبب صدمه به پوست و پیری پوست می شوند. استفاده از کرم سفت کننده پوست در سالهای اخیر رواج زیادی یافته است. کرم سفت کننده سبب پیشگیری از افتادی و ایجاد چین و چروک در پوست شده و می تواند چین و چروک های قبلی پوست را نیز بهبود ببخشد.

بهترین کرم سفت کننده و ضد چروک صورت

با توجه به اجتناب ناپذیر بودن فرایند بالا رفتن سن خرید بهترین کرم ضد چروک و سفت کننده صورت برای همه الزامی است. پیشگیری از چین و چروک در سنین جوانی بسیار آسان تر از رفع آنها در سنین بالاتر است. البته برخی دلایل مانند آنچه در پاراگراف قبلی ذکر شد نیز در ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست نیز موثرند. اما با مراقبت درست، تغذیه سالم، خواب کافی و استفاده از لوازم میکاپ اورجینال و کرم های سفت کننده پوست باعث می شود فرایند پیری و افتادگی پوست به تعویق بیفتد.

 کرم های ضد چروک پوست از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت پیشگیری می کنند و برخی از مدل های این کرم دارای ویتامین های مختلفی برای تغذیه و جوانسازی پوست هستند.

بهترین کرم لیفت کننده و سفت کننده پوست صورت کدام است؟!

اصلی ترین نکته ای که در زمان خرید کرم سفت کننده پوست صورت باید به آن توجه کنید ترکیبات و کیفیت مواد اولیه آن است. البته برخی افراد به جای تمرکز به این موضوع بر قیمت کرم سفت کننده توجه می کنند که کار اشتباهی است. کرم ضد چین و چروک و سفت کننده با کیفیت و با ترکیبات خوب می تواند از پیری زودرس پوست پیشگیری کند و پوست را جوان و شاداب سازد. استفاده از کرم ضد چروک در زمان مناسب باعث می شود خطوط ریز در اطراف دهان و اطراف چشم به وجود نیایند. همچنین کرم های ضد چروک معمولا پیش از خوابیدن شبانه مورد استفاده قرار می گیرند.

از چه سنی باید شروع به استفاده از کرم لیفتینگ کنید؟

بدن ما حاوی ماده‌ای به نام کلاژن است. کلاژن پروتئینی است که باعث سفت ماندن، انعطاف پذیری و ظاهر جوان و شاداب پوست می‌‎شود و هر چقدر که سن بالاتر رود، از میزان تولید این ماده کم شده و پوست کم‌کم ظاهر افتاده‌ای پیدا می‌کند که چین و چروک دارد و شاداب به نظر نمی‌رسد.

پوست ما از زمانی که وارد دهه بیست سالگی می‌شویم، شروع به ایجاد تغییراتی می‌کند که شامل کم شدن میزان کلاژن است. در دهه سی سالگی این تغییرات به مراتب بیشتر می‌شوند و سپس هر چند سال یک بار میزان از دست دادن کلاژن بیشتر خواهد شد؛ بنابراین برای پیشگیری از افتادگی و پیر شدن پوست درمان‌های مراقبتی را می‌توان در دهه بیست سالگی شروع کرد؛ اما شروع استفاده از محصولات ضد پیری و انواع محصولات لیفتینگ از سی سالگی ضرورت پیدا می‌کند. علاوه بر سن، عواملی مثل استرس اکسیداتیو و اشعه UV می‌تواند باعث تسریع فرایند پیری پوست شود.

موادی که باید در محصولات ضد پیری وجود داشته باشند

انواع محصولات لیفتینگ صورت مثل کرم، ژل، کرم پودر ، سرم و صابون لیفت و ضد چروک باید حاوی مواد تشکیل دهنده‌ای باشند تا بتوانند جلوی ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست را بگیرند. این مواد شامل موارد متعددی هستند که بعضی از مهم‌ترین آن‌ها را در ادامه معرفی می‌کنیم.

هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید یکی دیگر از مواد تشکیل دهنده محصولات ضد پیری پوست است. این ماده یک رطوبت رسان بسیار قوی است که به آبرسانی شدید پوست کمک می‌کند. دلیل استفاده از این ماده در ترکیبات محصولات ضد پیری و لیفتینگ صورت این است که با بالا رفتن سن، پوست ما ویژگی‌های مرطوب کننده‌اش را از دست می‌دهد؛ این المان‌ها شامل هیالورونیک اسید و سرامید می‌شود. به همین دلیل هم باید از محصولاتی استفاده کرد که این ترکیبات را جایگزین کنند.

هیالورونیک اسید همچنین برای کسانی که پوست تیره‌ای دارند یا جنس پوست‌شان چرب است، بسیار عالی عمل می‌کند.

آنتی اکسیدان و ویتامین A

وجود آنتی اکسیدان‌هایی مثل اسید اسکوربیک یا ویتامین سی و همچنین ویتامین E در محصولات ضد پیری و لیفتینگ صورت ضروری است. این آنتی اکسیدان‌ها با رادیکال‌های آزاد که منجر به تخریب سلول‌ها می‌شوند، مبارزه کرده و منجر به ساخت سلول‌های جدید خواهند شد. به همین دلیل است که از ترکیبات ویتامین C و E در انواع کرم‌های ضد پیری از جمله کرم لیفتینگ صورت استفاده می‌شود.

ویتامین دیگری که شکلی از آن رتینول به شمار می‌آید، ویتامین A است. رتینول ترکیبی است که باعث یکدست شدن پوست و افزایش میزان انعطاف آن می‌شود و از همین طریق هم جلوی پیر شدن پوست را خواهد گرفت. استفاده از رتینول به ویژه در روتین مراقبت از پوست در طول شب توصیه می‌شود. این ماده می‌تواند بافت پوست را یکدست کرده، خطوط و لکه‌ها را کاهش داده، سلول‌های جدید تولید کرده و به ساخت کلاژن و الاستین کمک کند.

بهترین کرم لیفت کننده و سفت کننده پوست صورت کدام است؟!

گلیکولیک اسید

گلیکولیک اسید یک ماده شیمیایی موثر برای لایه برداری پوست و از بین بردن سلول‌های مرده آن است که منجر به تیرگی پوست شده و می‌تواند خط و خطوط پوست را عمیق‌تر نشان دهد. این ماده کلاژن سازی را تسریع کرده و باعث ساخت الاستین می‎شود که در نهایت منجر به بهبود وضعیت پوست و افزایش زیبایی و انعطاف آن می‌شود.

راهنمای خرید کرم لیفتینگ و سفت کننده پوست برای انتخاب بهترین کرم

 پوست صورت پس از ۳۰ سالگی به صورت طبیعی دچار علائم پیری شده و در نهایت یک روز که از خواب بیدار می شوید و در برابر آینه قرار خواهید گرفت با شگفتی متوجه خواهید شد که پوست تان بیشتر از آنچه که فکرش را میکنید دچار پیری و چین و چروک شده است.

در این شرایط است که برای درمان چین و چروک ها به استفاده از کرم های لیفتینگ و سفت کننده پوست صورت پناه خواهید برد و در نهایت اگر نتیجه دلخواه خود را نگیرید برای درمان به روش های تهاجمی به پزشک متخصص مراجعه خواهید کرد. کرم لیفتینگ و سفت کننده پوست با لایه برداری  آبرسانی پوست انسان در طولانی مدت تاثیرات بسیار چشمگیری خواهد داشت و علائم پیری را بسیارکاهش می دهد.

نکته ای که هنگام استفاده از این محصولات باید به آن توجه داشته باشید این است که این علائم و برطرف شدن پیری زودرس پوست با استمرار در استفاده محصولات زیبایی و درمانی پوست از بین خواهد رفت و با انتخاب بهترین سفت کننده ی پوست صورت نتایجی بسیار شگفت انگیز را مشاهده خواهید کرد.

کاربرد کرم لیفتینگ و سفت کننده پوست

از آنجایی که همه ما میدانیم کرم های لیفتینگ صورت تمام خواسته ی ما را برای درمان چین و چروک برآورده نخواهند کرد بنابراین شما باید با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهید و بدانید بهترین کرم لیفت پوست صورت مناسب شما، چه ویژگی هایی دارد.
از کرم سفت کننده پوست صورت انتظار معجزه و جوانسازی کامل نداشته باشید. البته این کرم ها به طور تخصصی برای درمان مشکلات پوستی شما در نظر گرفته شده است و می تواند به مشکلات اصلی تان پاسخ مناسبی بدهد و به مرور زمان کمک بسیاری برای درمان مشکلات پوستی تان خواهد کرد.

کرم شب بزنم یا روز؟

حدود 40 سال پیش ، هنگامی که استفاده از کرم های آرایشی افزایش یافت ، تولیدکنندگان کرم ، برای افزایش فروش محصولات خود ، ادعا کردند که اگر فردی از کرم شب استفاده می کند ، باید از کرم روز خود نیز استفاده کند تا در صورت عدم وجود چنین چیزی ، تأثیر آن را ببیند. درست است، واقعی. برخی از کرم ها به نور خورشید حساس هستند و باید در شب استفاده شوند.
البته چراغ ها ، مهتاب و مانیتورهای رایانه هیچ تاثیری بر روی این کرم ها ندارند. برخی از کرم ها نیز به نور حساس نیستند و می توانند در طول روز استفاده شوند. از سوی دیگر ، برای عدم دخالت در استفاده از کرم ها و فرد مجبور نیست چندین لایه از کرم های مختلف را در شب بمالد ، توصیه می شود از برخی کرم ها در طول روز و برخی دیگر در شب استفاده کنید. اگر از کرم شب X استفاده می کنید ، نیازی به استفاده از کرم روز Y ندارید. نکته دیگر این است که می توانید از مرطوب کننده ها در طول روز و ضد لک ها در شب استفاده کنید ، زیرا ضد لکه ها معمولاً به نور حساس هستند.

برچسب ها

خرید کرم لیفتینگ ضد چروک صورت محصولات ضد پیری کرم ضد چروک کرم لیفت کننده و سفت کننده پوست کرم سفت کننده پوست صورت



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها