آیا بعد از استفاده از تونر باید صورت را شست؟

بدون دیدگاه

آیا بعد از استفاده از تونر باید صورت را شست؟ تونر پوست چیست؟ بسیاری از ما، ممکن است تونر را به عنوان یکی از محصولات زیبایی مدرن بشناسیم. در حالی که اگر به سیر تکاملی تونر نگاهی کوتاه بیندازیم، متوجه قدمت این محصول ر روتین‌های زیبایی می‌شویم. در دهه نود، تونرها بیشتر کاربرد ضد جوش داشتند و توصیه‌ای ثابت برای پوست‌های چرب و جوش‌دار نوجوانان محسوب می‌شدند.

این تونرها اغلب حاوی درصدهای مختلفی از الکل بودند و در برخی موارد باعث خشکی و حساسیت پوستی هم بودند. اما از آن زمان تا کنون، تونرها راه طولانی و گسترده‌ای را پیموده‌اند و امروزه فرمولاسیون کاملا متفاوتی دارند.

متخصص پوست آمریکایی، دکتر کریستین چوی کیم در اینباره می‌گوید: تونرهای جدید، به لطف محبوبیت روتین کره‌ای 10 مرحله‌ای دوباره به برنامه‌های مراقبتی و زیبایی پوست بازگشتند.

ماهیت واقعی تونر را بشناسید

تونرها معمولا مایعاتی شفاف بر پایه آب هستند که به عنوان تقویت کننده و آماده کننده پوست در روتین مراقبتی کاربرد دارند. تونر پوست شما را برای پذیرش لایه‌های بعدی محصولات مراقبتی مثل مرطوب کننده و آبرسان آماده می‌کنند. این ماده ضروری امروزه به عنوان یکی از مهم‌ترین مراحل مراقبت از پوست شناخته می‌شود.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها