چطور از پوست چرب کم آب و مستعد آکنه مراقبت کنیم؟

بدون دیدگاه

چطور از پوست چرب کم آب و مستعد آکنه مراقبت کنیم؟ پوست چرب کم آب و مستعد آکنه چه ویژگی هایی دارد؟
آبرسانی پوست یکی از مهمترین روش های مراقبتی برای هر جنس پوستی است. اما قبل از اینکه به بررسی این موضوع بپردازیم بهتر است تا ببینیم به چه پوستی چرب و کم آب می گویند؟ پوستی که چرب و کم آب باشد، در لایه سطحی و بیرونی، دچار پوسته پوسته شدن می شود. اما این تنها ویژگی پوست چرب و کم آب نیست. بلکه علاوه بر پوسته پوسته شدن، سطح پوست چرب است و لکه های تیره رنگی روی پوست به وجود می آیند. این لکه ها ممکن است همان جای جوش و جای آکنه های پوستی باشند که به دلیل دهیدراته بودن پوست، خودشان را به این شکل نشان داده اند.

برای از بین بردن لک های پوستی ناشی از جای جوش و آکنه میتوانید از این محصول برند آنژسل کمک بگیرید.

کرم ژل روشن کننده و ضدلک آنژسل

آلفا سنتالول

آلفا سنتالول با حذف کردن رادیکال‌های آزاد سلولی، از فعالیت آنها جلوگیری می‌کند و مانع از انجام واکنش‌های اکسیداسیون می‌شود و از بافت پوست در مقابل استرس اکسیداتیو و التهابات ناشی از آن محافظت می‌کند. این ماده، قدرت لایه برداری دارد و با از بین بردن سلول‌های مرده، پوست را لایه برداری می‌کند و به مرور باعث از بین رفتن جای جوش و لک‌های پوستی می‌شود.

عصاره کوریاندر

کوریاندر درواقع همان عصاره گیاه گشنیز است. این ماده قدرت ضد التهابی عالی دارد و به سرعت قرمزی و التهابات پوستی را رفع می‌کند. کوریاندر همچنین خاصیت روشن کنندگی خوبی دارد و باعث از بین رفتن جای جوش و لک‌های پوستی می‌شود.

روغن کاسترو

این روغن با عملکرد معجزه آسای خود، می‌تواند چربی اضافی پوست را از بین ببرد و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری کند. به علاوه با حذف سلول‌های مرده لایه شاخی، پوست را لایه برداری می‌کند. کاسترو با تحریک تولید الاستین و کلاژن، چین و چروک‌های سطحی را کاهش می‌دهد و باعث جوانسازی پوست می‌شود.

ویتامین های مغذی: زینک، کلسیم و منیزیم

زینک، کلسیم ومنیزیم مواد معدنی ضروری هستند که در بهبود عملکرد سلول‌های پوستی نقش بسیار موثری دارند. این مواد معدنی می‌توانند رطوبت محیط را برای مدت طولانی در سلول‌ها به دام بیندازن و پوست را مرطوب و شاداب نگه دارند. همچنین با تقویت لایه‌های عمقی پوست، قدرت احیا و ترمیم سلول‌ها را نیز افزایش می‌دهند.

ویتامین‌های B1 B2 B6

کمپلکس ویتامین B، قدرت آنتی اکسیدان قوی دارد که به شکل موثری مانع از فعالیت رادیکال‌های آزاد و وقوع واکنش‌های اکسیداتیو می‌شود. این ویتامین‌ها با تقویت سلول‌های پوستی، باعث شفافیت و طراوت پوست می‌شوند و خاصیت روشن کنندگی نیز دارند.

ویتامین E و اسید چرب امگا 3

ویتامین E رطوبت پوست را حفظ می‌کند و باعث نرمی و لطافت آن می‌شود. اسید چرب امگا 6 با همکاری این ویتامین، سد دفاعی و سیستم ایمنی پوست را تقویت می‌کند و از پوست در برابر آسیب‌ها و آلودگی‌های محیطی محافظت می‌کند. این کمپلکس، نیازهای تغذیه‌ای پوست را با همکاری ویتامین‌های B و دیگر مواد معدنی مواد معدنی (کلسیم، منیزیم و زینک) موجود در فرمولاسیون این محصول، برطرف می‌کند.

این محصول آنژسل، قدرت ضد لک بسیار قوی دارد و برای درمان انواع لک‌های پوستی( لک ناشی از آفتاب، بارداری، هورمونی، افزایش سن، جوش و ...) مناسب و موثر است. ضد لک آنژسل ضمن لایه برداری ملایم پوست، لک‌ها را از بین می‌برد و پوستتان را تا چند درجه روشن‌تر می‌کند.
همچنین با تقویت و تغذیه کامل پوست، التهابات پوستی را رفع می‌کند و از بازگشت دوباره لک‌ها نیز جلوگیری می‌نماید.
قدرت عملکرد این محصول به قدری بالاست که رضایت بیش از 70 درصد افرادی که برای 2 هفته از آن استفاده کرده‌اند را به دست آورده است.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها