رژ لب حرارتی چیست؟

بدون دیدگاه

رژ لب حرارتی چیست؟ آرایش لب‌ها تکمیل کننده آرایش چهره است و نقش چشمگیر و موثر استفاده از رژ لب در ایجاد تغییر و زیبایی در زمان میکاپ انکار ناپذیر است.البته در سال های اخیر تینت لب نیز از ابزارهای پرطرفدار آرایش لب بوده است.به طور کلی انواع مختلفی از رژ لب‌ها با ویژگی‌ها و موارد استفاده گوناگون در بازار عرضه می‌شوند که استفاده از هر یک از این مدل‌ها مزایای خود را دارد. در میان انواع رژ لب‌های موجود در بازار رژ لب‌های حرارتی محبوبیت زیادی در میان خانم‌ها دارند و استفاده از آن‌ها در صنعت میکاپ گسترش یافته است. اما رژ لب حرارتی دقیقا چه کارایی دارد؟

با استفاده از رژ لب‌های حرارتی می‌توان علاوه بر ایجاد رنگ و فرم دلخواه در لب‌ها از جنبه‌های درمانی این ابزار‌های آرایشی جهت افزایش رطوبت و لطافت پوست لب‌ها استفاده نمود. حرارتی بودن این رژ‌ها به کارکرد آن‌ها و تغییر رنگ آن در هنگام تغییر دمای بدن برمی‌گردد. ویژگی‌های شگفت انگیز و خاص این رژ لب‌ها باعث می‌شود بعد از استفاده از آن‌ها در موقعیت‌های گوناکون و با توجه به افزایش و کاهش دمای بدنتان رنگ این رژ لب‌ها نیز تغییر کند.

در کنار مزایای رژ لب‌های حرارتی برای رنگ و فرم دادن به لب‌ها و افزایش لطافت و آبرسانی به آن‌ها می‌توان از این ابزار‌ها به عنوان ابزار‌هایی چند کاره جهت ایجاد رنگ مناسب در گونه و پشت پلک‌ها نیز استفاده نمود. به عبارت دیگر از رژ لب‌های حرارتی می‌توان در هنگام میکاپ به عنوان رژ لب، بالم لب، سایه چشم و رژگونه استفاده کرد. در ادامه این مقاله علاوه بر معرفی رژ لب‌های حرارتی و طرز کار آن‌ها مزایا و فواید استفاده از این رژ لب‌ها را نیز عنوان کرده، کاربرد آن‌ها را نام می‌بریم و با بهترین رژ لب‌های حرارتی موجود در بازار آشنا خواهیم شد.

رژ لب حرارتی چیست؟

این رژ لب‌ها که به عنوان رژ لب‌های جادویی نیز شناخته می‌شوند دارای ترکیباتی خاص هستند که PH آن‌ها با توجه به درجه حرارت بدن تغییر کرده و در نتیجه رنگ رژ لب بر روی لب‌ها نیز تغییر می‌کند. رژ لب‌های حرارتی از کاربردی‌ترین و مهمترین ابزار‌های آرایش فانتزی صورت به شمار می‌آیند و برای داشتن میکاپی ملایم و طبیعی گزینه مناسبی محسوب می‌شوند. بعد از اینکه از رژ لب‌های حرارتی برای ایجاد رنگ دلخواه بر روی لب‌های خود استفاده می‌کنید، درجه حرارت بدن شما رنگ این رژ لب‌ها را تعیین خواهد کرد.

این رژ‌ها در ابتدا و زمانی که آن‌ها را بر روی لب‌هایتان می‌کشید، بی‌رنگ هستند اما به مرور با افزایش حرارت بدن رنگ آن‌ها هم تند‌تر می‌شود و با کاهش دمای بدن نیز رنگ رژ لب‌ها ملایم‌تر خواهد شد. برای این که ظاهری طبیعی در چهره خود ایجاد کنید، می‌توانید از ساز و کار رژ لب‌های حرارتی برای رنگ و فرم دادن به لب‌هایتان بهره بگیرید. ترکیبات موجود در فرمولاسیون این رژ لب‌ها باعث می‌شوند علاوه بر ایجاد رنگ طبیعی در لب‌ها، لب‌هایتان براق‌تر و درخشان‌تر جلوه کنند. رژ لب‌های حرارتی در دو مدل مایع و جامد به تولید رسیده و وارد بازار می‌شود.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها